GAZ SADKO

SADKO CZ

Potřebujete terénní nákladní automobil, ale nosnost GAZelle je pro Vás příliš malá?

Rádi byste na cestách jezdili ve voze, jenž zdolá i slavnou rallye DAKAR?

GAZ GLOBAL ve spolupráci s GAZ ČR v těchto dnech pracují na homologaci obnovené a v minulosti velmi oblíbené modelové řady GAZ SADKO.

GAZ SADKO je ultimátní off-road nákladní automobil spadající do takzvané kategorie „medium-duty truck“. GAZ SADKO bude již v základní výbavě nabízet, stejně jako ostatní off-road modely GAZ, mnoho užitečných terénních pomůcek, které bude možné doplňky ještě rozšiřovat. Můžete se tedy těšit například na:

  • Redukce převodovky
  • Uzávěrky předního, zadního i mezinápravového diferenciálu
  • Systém na nafukování pneumatik
  • Velké nájezdové a přejezdové úhly s vysokou brodivostí již v základu
  • Vysoce výkonný dieselový motor YMZ umožňující využívat vysoký kroutící moment i při minimálních rychlostech v takzvaném plazivém režimu

GAZ SADKO je automobil, který se nezalekne žádného terénu. SADKO se pravidelně s továrním týmem GAZ účastní dálkových vytrvalostních rallye včetně slavné rallye DAKAR. GAZ nasazuje SADKO s minimem speciálních úprav, která se omezují na bezpečnostní rám a výbavu nutnou pro případné opravy na trati. SADKO tak dokazuje svůj off-road potenciál a drží krok i s čistokrevnými dakarskými speciály.

SPECIFIKACE GAZ SADKO

Výkony

HLAVNÍ CHARAKTERISTIKY GAZ SADKO C41C43
POHOTOVOSTNÍ HMOTNOST (Včeně rezervy, nářadí, paliva a ostatních provozních kapalin a řidiče, nástavba valník bez plachty) 4 270 kg
TECHNICKY PŘÍPUSTNÉ ZATÍŽENÍ PŘEDNÍ NÁRAVY 3 100 kg
TECHNICKY PŘÍPUSTNÉ ZATÍŽENÍ ZADNÍ NÁRAVY 4 350 kg
MAXIMÁLNÍ HMOTNOST PŘI NALOŽENÍ 6 850 kg
UŽITEČNÁ HMOTNOST 2 500 kg
PALIVOVÝ SYSTÉM Dvě palivové nádrže na 95 l nafty, mezi kterými lze přepínat z kabiny vozu
SPOJKA Suchá, třecí jednokotoučoová spojka s tlumičem torzních vibrací na volnoběžném kotouči. Pohon spojky je hydraulický
PŘEVODOVKA Mechanická 5+1 s redukcí s poměrem 1,982
ODPRUŽENÍ Listová pera s dvojčinnými hydraulickými teleskopickými tlumiči
DISKY 18" ocelové disky upevněné 6-ti šrouby
BATERIE 2x bezúdržbová 6CT-110
MAXIMÁLNÍ RYCHLOST 95 km/h
POLOMĚR OTÁČENÍ 10,6 m
MOTOR - palivo Diesel
POČET VÁLCŮ 4 válce v řadě
OBJEM MOTORU 4,43 l
VÝKON MOTORU 110 kW (150 hp)
TOČIVÝ MOMENT 490 Nm od 1200 ot/min
PŘEPLŇOVÁNÍ Turbodmychadlo s interkolerem
CHLAZENÍ Kapalinou v uzavřeném okruhu
POSILOVAČ ŘÍZENÍ Hydraulický
KLIMATIZACE Manuální
MAX. STOUPÁNÍ 31°
MAX. VÝŠKA PŘEKÁŽKY 0,4 m
BRODIVOST 1,2 m
PŘEKONATELNÝ PŘÍKOP 0,7 m

 

Rozměry

SADKO Dakar 2

Videa z veletrhu s pravostranným GAZ SADKO: https://youtu.be/sWXCNlc0Bvw; https://youtu.be/Dxc4jQhyW8I

Napsali o nás

Nový GAZí WEB

Veškeré informace naleznete na našich nových stránkách www.gazeurope.eu

Nový prodejce pro Slovensko

Vítáme do GAZí rodiny nového prodejce pro Slovenskou republiku - TSM SLOVAKIA.

Více informací na stránkách TSM SLOVAKIA ZDE

GAZ a SURF? ANO více na odkazu níže

GAZ ČR podporuje naděje českého dokumentárního filmu

Více informací o výpravě za surfem na Island ZDE

GAZ na Dům a zahrada Liberec 2019

Legendární automobily značky GAZ budou vystavovat na veletrhu Dům a zahrada Liberec 2019.

Přijďte se podívat na náš stánek do Home Credit Areny v Liberci.

Výstava bude probíhat od 16. do 19.5.2019

Pro každého, kdo objedná na veletrhu vůz GAZ bude připraven bonus v hodnotě 15 000 Kč na výbavu.

Celý GAZ team se na Vás srdečně těší

I takto může vypadat GAZelle

V článku na autorevue.cz si můžete prohlédnout zajímavou přestavbu GAZelle, článek ZDE.

Veká škoda, že v EU (s vyjímkou Británie) je homologace vlastní stavby velice náročná, až skoro nemožná.

Video recenze GAZelle

Starší video-recenze z pořadu Autosalon od televize Prima ZDE.

Jedná se o starší verzi GAZelly se starou palubní deskou bez audio-video systému

Skrytá výbava ve vozech GAZ

Motoristycký server auto.cz přinesl zprávu u ukryté hře Tetris v každém voze GAZ.

Článek s návodem na spuštění ZDE

Článek o připravovaném e-NEXTu od auto.cz

Z kraje roku informoval motoristycký server auto.cz o začínajících pracech e-NEXTu.

Celý článek k přečtení ZDE